שיעורי היוגה

שיעורי יוגה אשטנגה - ויניאסה

מוזמנים/ות להצטרף לקהילת המתרגלים/ות, בשיעורי יוגה דינאמיים המתקימים בסטודיו גילי שני – יוגה במרכז העיר ירושלים.

בתרגול נוצר חום פנימי שמאפשר ניקוי רעלים-'טאפס', השקטת התודעה, ותשומת לב אל 'הגוף העדין' תוך תרגול קשוב, ערני, מדויק, בהנחיה אמינה, לאורך זמן ובהתמסרות. נוכל ל'הופיע' במלוא הנוכחות בתוך הגוף, בהווה. תרגול יוגה יאפשר אורך חיים מאוזן ובריא יותר.

שיעורי יוגה אונליין בזום

ברוכים הבאים לסטודיו הוירטואלי של גילי שני, בו אתם יכולים להשקיע בעצמכם מהבית. בלי להשקיע זמן בלבוש או בחיפוש חניה. פשוט להשקיע בעצמכם מהבית, וזה עובד מדהים. 

מזמינה אתכם להצטרף אלי לשיעורי היוגה, להוסיף קצת אוויר ואור לשגרה. התרגול מתאים לכולם.ן ומאפשר הזדמנות להרגיש רצף אחיד של תנועה לתת מנוחה למחשבות ולהתחבר לגוף. שיעורי היוגה מהווים זמן לבילוי קבוע. כך שכל דיירי הבית משתתפים, וכולם נהנים מאורח חיים בריא ביחד.

שיעורי יוגה לחברות וארגונים

כדי להביא את חוויית הסטודיו לתוך יום העבודה האינטנסיבי והעמוס של מגוון חברות וארגונים ברחבי הארץ. מציעה שיעורי יוגה לנשים וגברים, ובהתאם לצרכי הארגון, כדי ליצור חוויה ספורטיבית, בריאותית ומגבשת בתוך הארגונים. לספק אימון איכותי, ממוקד ומהנה שמאפשר אתחול גופני ומנטלי המסב למתרגל רוגע, הנאה, סיפוק עצמי, ניקוי ראש והפחתת מתחים.

הכנסת פעילות גופנית ואורך חיים בריא למשרד במהלך השבוע היא הכרחית, שומרת על בריאות פיזית, מנטלית ורגשית. כך המשתתפים יהיו חיוניים, שמחים ו-פרודוקטיבים יותר באימון ובעבודה.

שיעורי יוגה מותאמים לספורטאים

בשיעורי היוגה לספורטאים ישנו דגש על איזון בין החלק הקדמי והאחורישל הגוף, הגמשת והארכת השרירים, עבודה על נשימה נכונה, תרגול פיזי מנטלי ורגשי בתנוחות ומשכים ארוכים של תנועה. לתרגול אני מביאה מניסיוני האישי כמי שעוסקת בענפי ספורט שונים. כדי לכוון לעבודה נכונה יותר עם הגוף. לספורטאים היכולת לעבוד עם המחשבה היא הכרחית, ידיעת המחשבה היא זו שתעזור לו לנהל את המשבר הבא, היא תחזק את הפן המנטלי ותשפר את היכולות שלנו כספורטאים וכבני אדם. 

סדנאות העמקה ביוגה

סדנאות העמקה הן הזדמנות להרחיב את התודעה ואת הלב, לצלול ולהעמיק בידע ובחכמה של היוגה. לבחון מחדש את ההרגלים שלנו בתרגול האסנות, לדייק ולתרגל פראניאמה- תרגול נשימה, להכיר את יסודות התזונה האירוודית, ללמוד את היוגה סוטרות של פטנג'לי ולהעמיק בטקסטים נוספים.

הסדנאות מתקיימות פעם בחודש- חודשיים ברחבי הארץ באזורים שקטים, ומרגיעים. (עין כרם, נטף, כליל, סדנאות בטבע בהרי ירושליים ובמדבר.)

שיעורי יוגה טיפולית שיקומית

שיעורי יוגה המותאמים לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. מתאים לעמותות וארגונים. ושיעורי יוגה פרטיים לאנשים שמבקשים התאמה אישית בעקבות מצב בריאותי, החלמה ממחלה, תאונה ו/או פציעות שונות.